Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

''Eνας γλάρος στην στέγη του σχολείου μου''

Μια καθημερινή σχολική μέρα εκεί οπού μιλούσα με τους φίλους μου στο προαύλιο του σχολείου μου η κυρία μου πρόσεξε κάτι πολύ ασυνήθιστο.Ένας γλάρος στην αυλή του σχολείου μου.
Είναι παράξενο που ένας γλάρος επισκέφτηκε μια ορεινή πόλη και όχι μια παραθαλάσσια γιατί όπως είναι γνωστό σε όλους σας ο γλάρος ζει καντά στην θάλασσα.Ξαφνιάστηκα όταν τον είδα και προσπάθησα να τον προσέξω καλύτερα μήπως ήταν κάτι άλλο.Όμως πιστεύω οτι υπάρχει εξήγηση για αυτήν την παράξενη επίσκεψη.Ζήλεψε την πολιάριθμη παρέα των περιστεριών και έκατσε κοντά τους για να προσέξουν το μεγάλο ράμφος του και το πιτσιλωτό του τρίχωμα.Μάλλον δεν  κατάφερε να τους προσελκύσει για αυτό έφυγε γρήγηρα.
Μου μύρισε λίγο άνοιξη, καλοκαίρι.Αναμνήσεις από διακοπές που ταξίδευα με καράβι και τους τάιζα στην διαδρομή.Δεν γνωρίζω πολλά για την ζωή των γλάρων παρά μόνο οτι είναι μεγάλα πουλιά που ζουν κοντά στην θάλασσα, οτι τρέφοναι κυρίως με ψάρια και οτι συντροφεύουν τους ταξιδιώτες καθώς προκαλουν τον θαυμασμό όλων.
Ελπίζω και θα περιμένω την επόμενη φορά που θα ξανάρθει να φέρει την οικογένεια του ή την παρέα του,ή ακόμα καλύτερα περιμένω να τον συναντήσω στις καλοκαιρινές μου διακοπές μου.
ΜΑΡΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου