Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Eίδαμε άσπρη μέρα

 Επιτέλους είδαμε και εμείς άσπρη μέρα.Περίεργο και όμως αληθινό.Χιόνισε.
Όπως κάθε παιδί έτσι και εγώ ονειρεύομαι έστω και μια μέρα να βγω έξω να παίξω ξέγνοιαστα με τους φίλους μου χιονοπόλεμο.Στα δελτία καιρού που παρακολουθούσα συνέχεια έδειχνε πόλεις του εξωτερικού αλλά και στην Ελλάδα χιονισμένες.Όταν πια είχα χάσει όλες μου τις ελπίδες έτσι ξαφνικά είδα και εγώ άσπρη μέρα.Στην αρχή νόμιζα ότι κοιμόμουν και έβλεπα όνειρο αλλά δεν αποδείχτηκε έτσι.Ήταν πραγματικότητα.Όταν άρχισε να χιονίζει βρισκόμουν στο χωριό μου και εκεί το χιόνι έπεφτε πολύ πυκνά.Οι γονείς μου έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να χιονίζει στην Δράμα όμως τα λόγια τους διαψεύστηκαν.Όταν μπήκαμε στην πόλη η ποσότητα του χιονιού ήταν ακριβώς η ίδια με εκεί.
Το πρωί έστω και λίγα λεπτά πριν φύγω για το σχολείο διασκέδασα με το χιόνι.Όμως το μεσημέρι που σχόλασα από το σχολείο σχόλασα και από τον παράδεισο γιατί είχε λιώσει όλο το χιόνι.
Μαρίνα Τσολάκη

2 σχόλια: