Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Σεισμός στην Δράμα!!

                    Σπάνια γίνεται σεισμός στην Δράμα. Είχε γίνει μια φορά πρόπερσι στις 23 Μαΐου. Κανείς δεν το περίμενε πως θα ξαναγινόταν. Αυτήν την φορά ήταν πιο δυνατός από τον προπερυσινό. Φέτος έγινε με 6,3 ρίχτερ. Όλοι φοβηθήκαμε και ταραχτήκαμε.
     Εγώ την ώρα του σεισμού ήμουν στο κρεβάτι μου και έβλεπα παρα 5 στο ταβλετ μου. Στην αρχή δεν το κατάλαβα γιατί φορούσα ακουστικά. Μετά όμως σηκώθηκα γρήγορα και μαζί με την μαμά και την αδερφή μου  σταθήκαμε κάτω από μια πόρτα. Αργότερα όταν σταμάτησε κατεβήκαμε στο ισόγειο. Όλοι  είχαν κατέβει κάτω. Καθίσαμε πολλή ώρα μέχρι που ησυχάσαμε και ξανα πήγαμε στο σπίτι μας
   Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναγίνει!!

Σταυρούλα Κυριακίδου



Φέτος έγινε ένας σεισμός. Έγινε 25 Μαΐου 2014
εγώ ήμουν  με της φίλες μου στα Pull & Bear 
και πέρνα με δώρο σε μια κοπέλα γιατί ει χε τα 
γενέθλια της. Σε κάποια φάση βλέπω το 
μαγαζί να κουνιέται και ρωτάω τα κορίτσια
αν κουνιέται το μαγαζί η είναι η ιδέα μου 
και όντως κουνιόταν μετά η 
καταστηματάρχες μας είπαν να 
βγούμε από το μαγαζί 
και έτσι έγινε μετά για 1-2 ώρες 
εγώ και η φίλη μου ζαλιζόμασταν. Ο σεισμός 
ήταν περίπου 6,3 Ρίχτερ από ότι έμαθα. 

Παναγιώτα Ελευθεριάδου




                            








1 σχόλιο:

  1. Ωραίο σταυρουλα και παναγιωτα σίγουρα πρέπει να ήταν πολύ μεγάλος σεισμός
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή