Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ο Σεισμός στην Δράμα


Όταν έγινε σεισμός στην Δράμα δυστυχώς δεν τον κατάλαβα επειδή εγώ και η οικογένεια μου ήμασταν στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας στα Κύργια επειδή ο μπαμπάς μου ήταν δικαστικός αντιπρόσωπος και έπρεπε να ετοιμάσει την αίθουσα.Λίγο πριν φτάσουμε στα Κύργια ο μπαμπάς μου πήρε τηλέφωνο τον Πρόεδρο του χωριού όμως η κλήση ήταν αναπάντητη.Όταν φτάσαμε όλοι ήταν έξω και αναρωτηθήκαμε.Μετά πληροφορηθήκαμε ότι έγινε δυνατός σεισμός και ταραχτηκαμε αλλά συνειδητοποιήσαμε ποσό τυχεροί ήμασταν.Μόλις φτάσαμε στην Δράμα όλοι γείτονες είχαν ανησυχήσει για εμάς αλλά μόλις μας είδαν ανακουφίστηκαν.Έτρεξα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και είδα 2 αρκουδάκια και μια μπαλαρίνα κάτω.Ήταν η πρώτη φόρα που έπεφτε κάτι από τα ράφια.
Ο σεισμός δεν είναι και το καλύτερο που μπορεί να σου συμβεί.Ελπίζω να μην ξαναεπαναληφθεί κάτι παρόμοιο.
Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου