Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Σεισμικές αναταράξεις

Χτες όταν ήμουν στην Θεσσαλονίκη για το σαββατοκύριακο ένιωσα καθώς έπαιζαν με το κινητό μου κάτι να κουνιέται. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η φαντασία μου ή πως κάνουν κατι εργασίες οι συγγενείς μου για κατι σχολή σε και τέτοια πράγματα. Όμως μετά άκουσα τον παππού μου την θεία μου και την γιαγιά μου καθώς και τους γονείς μου να άνοισηχουν και πως γίνονταν ένας μεγάλος σεισμός. Ε λοιπόν εγώ όπως συνήθως πήγα στο σαλόνι και κριφτηκα κάτω από το τραπεζάκι που υπήρχε δίπλα στην πολυθρόνα. Μόλις τελείωσε ο σεισμός είδα το κινητό μου κάτω πεσμένο και φοβήθηκα μην τοίχος και και έσπασε. Πάντως σταθήκαμε πολλοί τυχεροί όλοι μας καθώς δεν είχαμε πάθει τίποτα (αλλά δεν έσπασε και το κινητό μου). Τέλος όταν γυρίσαμε στο σπίτι είδαμε ολα σχεδόν τα πράγματα σπασμένα και πολλές φωτογραφίες κάτω σπασμένες. Πο ελπίζω να μην ξαναγίνει τέτοιος σεισμός ξανα στην Ελλάδα. (Δεν εύχομαι να μην ξαναγίνει σεισμός επειδή όλοι ξέρουμε πως οι σεισμοί δεν πρόκειται να σταματήσουν Ποτέ






Κωστής παυλιδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου