Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Η χθεσινή εκδρομή.

  Στην χθεσινή εκδρομή πέρασα τελεία.
  Όταν ξύπνησα  το πρωί για να αιτοίμαστο ήμουν πολύ χαρούμενος  για την εκδρομή που θα πηγαίναμε .
    Εγώ   όταν πήγα στο σχολείο ήμουν πρώτος μαθητής  που πήγα .Όταν μετά από  λίγη ώρα ερχόντουσαν οι φίλοι μου που θα ερχόντουσαν και αυτοί . Όταν μαζευτήκαμε όλοι  και η κυρία μας μέτρησε για να μπούμε στο λεωφορείο. Στο δρόμο κάναμε περίπου 2 ώρες για να φτάσουμε στο πλανητάριο γιατί ήταν μακριά. Όταν φτάσαμε στο πλανητάριο όλοι ήμασταν  ευχαριστημένη   και τρέχαμε για να μπούμε μέσα. Πρώτα μπήκαμε μέσα σε μια μπάλα μετά στο κοσμοθεατρό και στο τέλος στο προσομοιωτή. Όταν φύγαμε πήγαμε στο κόσμο. Στο κόσμο πήγαμε για να φάμε εγώ έφαγα kfc. Όταν τελειώσαμε πήγαμε μια βόλτα στα μαγαζιά  γιατί θα φευγάμε . Πρώτα πήγαμε στα μαγαζιά με ρούχα και μετά στα public .
     Θα ήθελα να ξανά πάω. 
Στέφανος Μένκσι .

4 σχόλια: