Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Η χθεσινή εκδρομή.

Η χθεσινή εκδρομή ήταν τέλεια, πήγαμε σε 3 μέρη 
στο πλανητάριο και μετά στο Cosmos της Θεσσαλονίκης.
  Στο πλανητάριο επισκεφτήκαμε μια αίθουσα  που λεγόταν 
πλανητάριο, μετά το κοσμοθέατρο και τον προσομηοτή. 
Στο πλανητάριο μας μήλισαν για τους πλανίτες και για τον 
σύμπαν. Στο κοσμοθέατρο είδαμε μια ταινία για τους 
δεινόσαυρους και τα αποληθόματα σε 3D. Κάναμε 20 λεπτά 
διάλειμμα και πήγαμε στο μαγαζάκι του πλανητάριου. Ύστερα
από τα 20 λεπτά διάλειμμα πήγαμε στον προσομηοτή όπου είδαμε 
το Συνηκό τείχος. Στον προσομηοτη καθίσαμε σε κάτι ειδικά βαγονάκια 
που υπήρχαν εκεί, το πάτωμα από δίπλα μας εξαφανίστηκε  και ήμασταν 
στον αέρα. Στον προσομιοτή εγώ φοβήθηκα όταν είχε κάτι μυτερά βράχια
και επειδή το βλέπαμε σε 3D  ερχόντουσαν καταπάνω μας και ήταν σαν να σε 
τρυπάνε. Επείσης φοβήθηκα και όταν ήρθε ένας δράκος επειδή έβγαζε 
φωτιά και ήταν σαν να μας έκαιγε. 
   Μόλις τελειώσαμε από το πλανητάριο πήγαμε στο Cosmos όπου εκεί 
υπήρχε μια μεγάλη αίθουσα με πολλά μαγαζιά που πουλούσαν φαγητά.
Εγώ και η τάξη μου πιάσαμε 2 τραπέζια και πηγαίναμε όπου εκεί γύρο θέλαμε 
για να πάρουμε να φάμε μεσημεριανό. Οταν τελείωσαν όλα τα παιδια πήγαμε
βόλτα στα μαγαζιά και εγώ πήρα 2 αναμνιστηκά δωράκια που ήταν 1 
μπλοκάκι και 4 σβήστρες που μετά από εμένα αυτες της ίδιες σβίστρες της 
πήραν και 3 σημμαθήτριες μου.
  Αυτή η εκδρομή ελπίζω να μου μήνη σαν μία ευχάριστη εκδρομή με τους 
φίλους και σημμαθητές μου. Αν δεν μου μείνει θα μου μείνουν τουλάχιστον 
τα αναμνιστηκά.


                                                                   Πλανητάριο 
Με αγάπη                                                  Cosmos 
Παναγιώτα                                                
                

1 σχόλιο:

  1. Δεν πρόκειται να την ξεχάσεις αυτήν την εκδρομή Παναγιώτα μην στεναχωριέσαι!!

    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή