Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Η χθεσινή εκδρομή

Η χθεσινή εκδρομή ήταν ακριβώς όπως την φανταζόμουν τον τελευταίο μήνα. Πέρασα καταπληκτικά. Ξύπνησα στις 3 το πρωί και μέχρι τις 6.30 σκεφτόμουν πως θα περνούσα. Στις 6.35 που πήγα σχολείο ήταν ακόμη βράδυ και με περίμεναν εκεί οι φίλοι μου. Στις 6.45 επιβηβαστήκαμε. Καθώς ταξιδεύαμε καθόμουν δίπλα στον Κωσταντίνο και πέρασα πολύ ωραία γιατί κάναμε αστεία και πάρα πολλες πλάκες μέχρι τις 9.05 που φτάσαμε. Μόλις φτάσαμε στο πλανητάριο πήγαμε για περίπου μισή ώρα στο κοσμοθέατρο και μετά για 6 λεπτά στον προσομοιωτή. Έπειτα κάτσαμε για κάνα 10λεπτο και φάγαμε το φαγητό μας μέχρι να βγει η Ε΄1 τάξη. Αργότερα πήγαμε στο COSMOS και έφαγα μαζί με τους φίλους μου kfc και συγκεκριμένα πήρα το SMART BACKET αλλά δεν έφαγα σχεδόν καθόλου γι΄ αυτό πήρα ένα milkshake με OREO και έσκασα. Μόλις γυρίσαμε ήμουν πολύ στεναχωρημένος γιατί τελείωσε ένα χριστουγεννιάτικο όνειρο που θα έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου.
Νικήτας Παυλίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου