Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Η εξετάσεις του χορού μου

Σήμερα ήταν λίγο διαφορετική η μέρα μου γιατί αντί να πάω στο σχολείο έπρεπε να πάω στο μπαλέτο μου για να δώσω για 3 συνεχόμενη φορά εξετάσεις.Σε όλα τα πρόσωπα ήταν ζωγραφισμένα το άγχος αν και δεν ήθελαν να το δείξουν.
Φέτος μας εξέτασε μια Αυστραλέζα.Όταν μπήκανε μέσα υπήρχε λίγο μια παγωμένη ατμόσφαιρα όμως σιγά-σιγά έσπασε.Δεν έκανα σχεδόν κανένα λάθος.Σε μια άσκηση βγήκε όλο το άγχος και είχα ζαλιστεί λιγάκι αλλά το καταπολέμησα αφού πρώτα με ρώτησε η εξετάστρια αν είμαι καλά και εκεί ήταν η πρώτη φορά που μίλησα αγγλικά για να τις απαντήσω.Σε μια άλλη άσκηση λίγο στραβοπάτησα και σαν στραμπούληξα ελάχιστα το πόδι μου.Κατά τα άλλα όλα κύλησαν φανταστικά.Η εξετάστρια ήταν πολύ ευγενική και καλόψυχη ακριβώς αντίθετα όπως μας τη περιέγραψε η κυρία.Είναι η πρώτη μου φορά που δίνω εξετασεις για να πάρω και πτυχίο και μετάλιο.Επίσης χαίρομε που μειώθηκαν οι μερες για το πότε θα βάλω pouent.
Σας εύχομαι να αισθανθείται μια μέρα όπως αισθάνθηκα και εγω σήμερα.


Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου