Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ

Όλα τα παιδιά θα ήθελαν να πάνε μια μεγάλη εκδρομή με τους φίλους του. Όπως μια εκδρομή στο Πλανητάριο της Θεσσαλονίκης. Έτσι και η τάξη μου. Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου του 2013, αποφασίσαμε  να πάμε αυτήν την ονειρική εκδρομή που όλα τα παιδιά ονειρεύονται με λαχτάρα, περιμένοντας πότε θα πάνε να διασκεδάσουν  και να ψυχαγωγηθούν. Ξέρουμε όμως πως για να πάμε στο Πλανητάριο θα κοστίσει πολύ. Έτσι με την βοήθεια της Κυρίας μας μαζέψαμε  χρήματα στο ταμείο της τάξης μας με διάφορους οικονομικούς,διασκεδαστικούς και παν εύκολους τρόπους.Τα λεφτά που μαζέψαμε θα μας μειώσουν κατά 10,5 Ευρό το εισιτήριο μας.Αντί για 19 Ευρό θα πληρώσουμε 8,5 Ευρό. Στο Πλανητάριο θα επισκεφτούμε το κοσμοθέατρο καθώς και πολλά άλλα.
Αυτήν την εκδρομή όλοι οι συμμαθητές και η συμμαθήτριές μου την περιμένουν με αγωνία και ευχαρίστηση.Εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που θα  πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρά μου, αλλά ιδίως χαίρομαι που θα  το πραγματοποιήσω με τους φίλους μου.!!!

 Σταυρουλα Κυριακιδου 

1 σχόλιο: