Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Το μάθημα που θα αγαπάω σε όλη την ζωή μου.

Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Ιστορία. Όταν ήμουνα στο Βελεστίνο  ήταν  ένα μάθημα που μισούσα  ειλικρινά. Όταν ήρθα στην Πέμπτη Δημοτικού μου άρεσε έτσι κι έτσι αλλά μόλις πήγα στην έκτη άρχισα να τρελαίνομαι. Μου αρέσει πλέον να το διαβάζω και σαν παραμύθι έτσι όπως  μας το λέει η Κυρία Ελένη. Σε αυτήν οφείλω όσα έχει κάνει για να αγαπάω μαθήματα που μισούσα παλιότερα .π.χ(.τα Μαθηματικά, η Γεωγραφία και η Ιστορία). Η Κυρία Ελένη με  βοηθάει και νοιάζεται για μένα για να τα πηγαίνω καλά παντού και την ευχαριστώ πολύ για την υπομονή και το ενδιαφέρον που μου δείχνει και το εκτιμώ  αυτό πολύ.      

                                                                                                 ΒΑΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου