Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Το αγαπημένο μου μάθημα

Εμένα προσωπικα μου αρέσουν πάρα πολύ οι υπολογιστές. Εκεί μαθαίνω πάρα πολλά πράγματα όπως για παράδειγμα να γράφω στο world ,στο powerpoint και σε άλλα πολλά πράγματα. Εκεί μαθαίνω να γράφω γρήγορα να ψάχνω σε πολλά σάιτ για πράγματα που μου αρέσουν και φυσικά πολλά αλλά.΄Αμα δεν υπήρχαν οι υπολογιστές πιστεύω πως θα έλειπε ένα μεγάλο μέρος διασκέδασης σε αυτόν τον κόσμο. Επίσης μου αρέσει και η φυσική και η γυμναστική. Στην φυσική μαθαίνεις πολύ ωραία πράγματα για τα μόρια, πώς να κάνεις πειράματα αλλά και να ξεχωρίζεις τα έμβια και τα άβια. Στην γυμναστική τρέχεις, γυμνάζεσαι και καλυτερεύεις την προσωπική σου υγεία αλλά και την αντοχή σου. Επίσης εκπαιδεύεσαι για όταν μεγαλώσεις άμα θες να γίνεις ποδοσφαιριστής, μπασκετμπολίστας ,βολλεομπολίστας και άλλα ωραία πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου