Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Το αγαπημένο μου μάθημα

                                                      Το αγαπημένο μου μάθημα

    Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Μαθηματικά και μ' αρέσουν τόσο πολύ που μπορώ να κάθομαι και να τα διαβάζω ώρες.
    Στα μαθηματικά μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει τουλάχιστον κάτω από 5 και θέλω να νομίζω ότι δεν θα πέσω τόσο χαμηλά.Όπως να πάρω 4 ή 3 ή 2 ή 1 ή ακόμα και 0.
   Στα μαθηματικά πέρσι δεν τρελάθηκα με τον βαθμό μου βασικά καθόλου δεν ικανοποιήθηκα,γιατί πήρα 6 και μέσο όρο πήρα 7 άλλα ευτυχώς φέτος πέρασα το πρώτο τρίμηνο με 9 και εύχομαι να το κάνω 10 αλλά δεν το νομίζω να καταφέρω να φτάσω τόσο ψηλά. Άδικα που ονειρεύομαι.
     Μέσο όρο πήρα 7 γατί δεν τα πήγαινα και τόσο καλά λόγο επειδή δεν είχα κάποιον να με πιέζει για να μάθω αλλά φέτος  είχα πολύ καλή βοήθεια,μια φίλη της μαμάς μου,που τουλάχιστον έχει τελειώσει και ένα Ε.Π.Α.Λ.
    Μακάρι να μην πέσετε ούτε εσείς τόσο χαμηλά αλλά να ανεβείτε ΨΗΛΑ  πολύ πολύ ψηλά στην ''κορυφή''.

ΙΩΑΝΝΑ 
   
 
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου