Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Συνάντηση με έναν ολυμπιονίκη

 Κάθε άνθρωπος θα ήθελε να συναντήσει έναν ολυμπιονίκη και κυρίως της χώρας του.
Εμείς χτες πήγαμε να δούμε με το σχολείο μας τον μεγάλο Έλληνα ολυμπιονίκη Πύρρο Δήμα.
Εγώ τον είδα πρώτη φορά στην ζωή μου πριν λίγα χρόνια όταν έβλεπα τους ολυμπιακούς αγώνες
του 2004 στην Αθήνα. Όταν τον είδα η μητέρα μου μου είπε πως ήταν 3 φορές ολυμπιονίκης και πως είχε 3 χρυσά μετάλλια από τις ολυμπιάδες που κέρδισε (την Βαρκελώνη, την Ατλάντα και το Σίδνεϋ). Επίσης είχε και ένα χάλκινο μεταλλιο απο τους ολυμπιακους αγώνες της Αθήνας επειδή ήταν τραυματισμένος όμως νίκησε. Ε λοιπόν χθες τον είδαμε και μας μίλησε για τη ζωή του και για το πόσο δ΄σκολο ήταν ατό το άθλημα. Ήταν αρσιβαρύστας 33 χρόνια. Επίσης μας υπενθύμισε και μας τόνισε να μην τα παρατάμε και όλα γίνονται άμα έχεις θέληση και προσπάθεια.
              Εγώ όταν μεγαλώσω πρόκειται να πάρω μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα ακολουθήσουν. Θέλω να αγωνιστώ για την Ελλάδα.
Κωστής Παυλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου