Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Το μάθημα που θα το θυμάμαι για πάντα

     Εμένα μου αρέσουν όλα τα μαθήματα αλλά το αγαπημένο μου μάθημα είναι η ιστορία. Δεν ξέρω γιατί αλλά η ιστορία της ΣΤ' τάξης μου έχει αρέσει περισσότερο γιατί μιλάει για την Επανάσταση και αυτό μου αρέσει. Αυτό που το κάνει πιο εύκολο όμως είναι ότι η κυρία Ελένη μάς το διηγείται σαν παραμύθι με αποτέλεσμα να το μάθαίνουμε πολύ εύκολα. Η Επανάσταση του 1821 είναι ένα πολύ σημαντικό συμβάν και πρέπει να το μάθουν όλοι.
            Την ώρα που η κυρία Ελένη μας διηγείται το μάθημα όλοι την κοιτάν με προσοχή. Η ιστορία στην αρχή δε μου πολυάρεσε αλλά φέτος μου αρέσει πολύ. Μέσα σε λίγους μήνες μάθαμε πως έγινε η Επανάσταση, ποια ήταν η Φιλική Εταιρεία, ποιοι τη δημιούργησαν και πολλά άλλα πράγματα. Μου αρέσει ο τρόπος που η κυρία μάς δηιγείται το μάθημα της ιστορίας και θα τον απολα΄σω για τους μήνες που έμειναν. Προτείνω σε όλους να μάθετε ιστορία γιατί είναι πολύ ωραίο μάθημα και θα το αγαπήσετε όπως το άγαπησα κι εγώ.
Θεοδοσία Παυλίδου
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου