Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Περιμένοντας τους ελέγχους

Το άγχος μου να πάρω τους έλεγχους είναι απερίγραπτο.Μετράω ακόμα και τα δευτερόλεπτα για την ''απονομή'' των βαθμών.
Στα προηγούμενα τρίμηνα τα είχα όλα 10(αυτό με αγχώνει ακόμα πιο πολύ).Αλλά όπως είπε και η κυρία είναι πιο δύσκολο ένας μαθητής του 10 να πέσει παρά σε ένα παιδί με χαμηλότερους βαθμούς.Να ακόμη ένας λόγος που με αγχώνει και επικρατεί αγωνία μέσα μου.
Οι συμμαθητές μου και εγώ έχουμε το συνήθειο να κατεβαίνουμε κάτω όταν έχουμε βαθμούς.Την ώρα που οι γονείς θα είναι μέσα ,οι καρδιές μας θα χτυπάνε με αλλόκοτο ρυθμό.Ευτυχώς που οι φίλοι  μου είναι πιο τολμηροί από εμένα και έχουν το θάρρος να κοιτάνε από το παράθυρο και να μας λένε πότε και αν μοιράστηκαν οι βαθμοί,την αντίδραση των γονιών μας και οτιδήποτε άλλο μας αφορά.
Το μάθημα που με αγχώνει πιο πολύ είναι τα αγγλικά.Σε μερικά μαθήματα ήμουν ζωηρή και αυτό μπορεί να έχει επίπτωση στον βαθμό μου. Βέβαια η κυρία δεν μου έκανε παρατήρηση αλλά ποτέ μη λες ποτέ.
Σύμφωνα με τις τευλεταιες μου μετρήσεις απομένουν 27 ώρες και 6 λεπτά άγχους αγωνία για τους βαθμούς.Ελπίζω αυτές οι ώρες να κυλήσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται.(πολύ δύσκολο)
ΜαρίναΕλπίζω οι βαθμοί να είναι κάπως έτσι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου