Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

μαμα σε αγαπωωωωωωωωωω

                                                         Ώρες με την μητέρα μου

Η μαμά μου με τον μπαμπά μου παντρεύτηκαν πιο λίγο από τα 30. Τα μάτια της μαμά μου είναι σκούρα και τα μαλλιά της φοράνε συνέχειά ένα κοκαλάκι ή μια κορδέλα .
Στη μαμά μου  αρέσουν πολύ τα λουλούδια όπως και σε μένα. Κάθε πρωί η μαμά μου φεύγει στη δουλειά στις 7,30.Όταν γυρνάω από το σχολείο στις 2,10 , τρώω και κάνω μαθήματα. Δεν θέλω να την πιέσω το απόγευμα όταν γυρνάει στις 5,30 , γι'αυτό μερικές φορές τα μαθήματα τα λέω με τον μπαμπά
Όταν γυρνάει το απόγευμα από την δουλειά της  και όταν είναι πολύ κουρασμένη δέν κάνει πολλές δουλειές αλλα όταν δεν είναι πολύ κουρασμένη κάνει πολλές δουλειές. Όταν είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι πάω και της κάνω
μασάζ για να της φύγει ο πόνος.


                                       ΣΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Νίκος τοσιακλάρ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου