Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Η Μαμά

Την  Μαμά  μου  την  λένε  Λαρίσα  και  είναι  36  χρόνων. Η  Δουλειά  της  είναι  να  καθαρίζει  διάφορες  πολυκατοικίες. Εγώ  και  φυσικά   η  Μαμά  μου   είμαστε  τα  δύο  άτομα  που  κάνουν  δουλειές  στο  σπίτι. Η εξώτερική  της  εμφάνιση  δεν  γίνεται  να  εξήγηθεί  με  κανέναν  τρόπο. Της  Μαμάς  μου  της  αρέσουν  οι  αγορές  στα  μαγαζιά  και  τα  παιχνίδια με  όλη  την  οικογένεια.  Οι  συνήθειες  της  Μαμάς  μου  είναι  πάντα  να  μας  κάνει  ευτυχισμένους. Εγώ  με  την  Μαμά  μου  κάνουμε   πολλά  πράγματα  μαζί  όπως  η  Μαμά  μου  μου  λέει  τις  τρέλες  που   έκανε  οταν  ηταν  μικρή  με   τις  φίλες  τις  και  τις  κολλητές  της.  Το   πρόσωπο  της   μοιάζει  σαν  ένας  <<άγγελος>>  που  κατέβηκε  στην  Γη  και   είναι  τόσο  όμορφος.........
ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΛΤΣΙΔΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου