Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

η μαμα μου

Με την μαμα μου περναω πολυ και χρησιμο χρονο. Μαζι της μαθαίνω  πολλά πράγματα για την ζωή.Όμως εκτός από αυτό γελάμε και περνάμε ωραία μαζι.
    Η μητέρα μου από μακρυά φένεται σαν να είναι 31 χρονών με τα κοντά και ωραία καστανά μαλλιά της. Εχει καστανα μάτια και είναι πολυ λεπτη.
    Είναι παρα πολυ καλη, ευγενικη  και όμορφη. Αλλά αυτό που μου αρέσει περισσότερο επάνω της είναι πως της αρέσει να με βοηθαει εμενα και τα δυο αρδέφια μου πάρα πολύ. Θυμάμαι ένα περιστατικό που είχε συμβει πρόπερσι όπου είχα θυμηθεί ότι την επόμενη μέρα είχα πείραμα στην φυσικη και το είχα θυμηθεί το βράδυ. Μόλις έμαθε τι είχα με πήρε από το χέρι (μιας και ξέρει ότι θέλω να είμαι πάντα πρώτος) και με πήγε σε τρία μαγαζιά καθώς δεν βρίσκαμε τα υλικά. Το επόμενο πρωί έκανα το πείραμα μου και κανείς δεν ήξερε τι τράβηξα. Αυτό είναι ένα από τα χιλιάδες πράγματα που έκανε και κάνει η μητέρα μου.
     Έχω την καλύτερη μαμά του κόσμου.

Κωστής Παυλίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου