Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ώρες με τη μητέρα μου

Η μαμά μου είναι ξεχωριστή και πολ΄όμορφη. Αγαπιούνται με τον μπαμπά και απέκτησαν εμένα και τα αδέρφια μου.
    Η μαμά μου είναι καθηγήτρια Αγγλικών. Τησ αρέσουν πολύ τα Αγγλικά, το ίδιο κι εμένα και μια μέρα θα ήθελα να της μοιάσω. Στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται πολύ μ' εμάς. Μας αγαπάει πολύ, το ίδιο κι εμείς. Επίσης ασχολείται με διάφορα πράγματα όπως να μας φροντίζει, να παίζει μ' εμάς και κάποιες φορές διαβάζει διάφορα βιβλία.
       Τα μαλλιά και τα μάτια της είναι καστανά και όμορφα. Είναι λεπτή και της αρέσει να περιποιείται. Κάθε πρωί πριν φύγουμε για το σχολείο και η μαμά για το δικό της, είναι περιποιημένη και αυτό την κάνει πανέμορφη.
        Ο χαρακτήρας της είναι πολύ ωραίος και γλυκός. Όταν αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, πηγαίνω πάντα κοντά της και με βοηθάει να το αντιμετωπίσω με ψυχραιμία.
       Μαζί με τη μαμά μου κάνουμε διάφορα πράγματα όπως να κοιμόμαστε μαζί κάποιες φορές, να κάνουμε παιχνίδια και διάφορα άλλα πράγματα.
         Τα συναισθήματά για τη μαμά μου είναι αγάπη, θαυμασμός.
Τη μαμά μου τη λατρεύω και θα τη λατρεύω για πάντα.
Θεοδοσία Παυλίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου