Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Η καλύτερη μαμά του κόσμου.

Η μαμά μου είναι σαν όλες της άλλες μαμάδες. Η δουλειά της
είναι να καθαρίζει σπίτια και σκάλες και σας την προτείνουμε είναι
πάρα μα πάρα πολύ καλή στην δουλειά της.
  Είναι 40 ετών περίπου έχει μαύρα κοντά μαλλιά, καστανά
μάτια και είναι γύρω στο 1,58-59.
   Της αρέσουν πολύ τα λουλούδια (γιαυτό όλο το μπαλκόνι μας
είναι γεμάτο στα λουλούδια) και να με βλέπει να ζωγραφίζω στους
τοίχους του δωματίου μου. Επίσης της αρέσει να βγαίνει και να
περπατάει για αρκετή ώρα.
  Το χόμπι της τα καλοκαίρια στη θάλασσα είναι να ψάχνει και
να βρίσκει σπάνιες πέτρες, κοχύλια, να τα φέρνει στο σπίτι και
να τα διακοσμεί μέσα σε κρυστάλλινα δοχεία.
   Όταν μπορούμε κλέβουμε χρόνο μερικές φορές από το απόγευμα
και πάμε να μαζέψουμε της βιτρίνες στην πλατεία. Επίσης όταν έχουμε
λεφτά πηγαίνουμε και για ψώνια.
  Όταν ήμουν μωρό της άρεσε κάθε βράδυ να μου διαβάζει παραμύθια
και να λέει παράξενες ιστορίες που σκαρφιζόταν.
  Τη μαμά μου την αγαπάω πάρα μα πάρα πόλύ οπως κάθε παιδίστον
κόσμο. ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΎΩ.


  Παναγιώτα
Ελευθεριάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου