Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ώρες με την μητέρα μου

Η μαμά μου είναι πολύ διαφορετική και ξεχωριστή. Δυστυχώς για εμένα είμαι μοναχοπαίδι και πραγματικά θα ήθελα ένα αδελφάκι, είτε αγόρι είτε κορίτσι. Δεν με πειράζει.
Η μαμά μου έχει κανονικό ύψος. Τα μάτια της είναι καστανά σαν τα κοντά μαλλιά της. Περιποιείται πολύ τον εαυτό της, αλλά πιο πολύ εμένα και βρίσκει πάντα χρόνο για ότι κι αν της ζητήσω. Θέλει πάντα να είναι τύπος και υπογραμμών για όλους. Η μητέρα μου είναι φαν της μαγειρικής και δεν διστάζει να δοκιμάζει καινούριες συνταγές περιμένοντας πάντα την κριτική που θα ασκήσουμε στο φαγητό, εγώ και ο μπαμπάς μου. Επίση,ς όταν πηγαίνουμε σε επισκέψεις ή εκδηλώσεις, βάφεται και στολίζεται και της αρέσει να μιλάνε γι αυτήν, υποθέτω μόνο για καλά σχόλια. Της αρέσει να αφήνει τα στόματα όλων ανοικτά. Θέλει να είναι κοκέτα και ποτέ απεριποίητη. Μου αρέσει να ασχολείται μαζί μου, να παίζουμε, να βλέπουμε τηλεόραση, να με βοηθά στα μαθήματα όταν χρειάζομαι βοήθεια, και αυτό ισχύει τις περισσότερες φορές. Επειδή δεν μου αρέσει να αποχωρίζομαι τη μαμά μου, η γιαγιά μου, η θεία μου και η ίδια με αποκαλούν"μαμάκια". Αγαπώ πολύ την μητέρα μου και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Θα είναι πάντα στη μεγαλύτερη θέση της καρδιά μου.
Μαρίνα Τσολάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου