Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ

 Η μαμά  μου  είναι  πολύ  ξεχωριστή έχει  όμορφα μάτια  και καστανά ξανθά μαλλιά  είναι  ψηλή  και έχει  ωραίο   σώμα   .   Αυτά όμως  δεν   έχουν  τόση  σημασία   όσο που είναι  η πιο καλή μαμά του κόσμου  .     Οι  ώρες που περνώ με την  μητέρα μου είναι πολύ ξεχωριστές . Μιλάω μαζί της με χαϊδεύει και παίζουμε γελώντας . Σε κάθε στεναχώρια μου είναι διπλά μου , με παρηγορεί και με συμβουλεύει .
  Όταν αρρωσταίνω αυτή είναι στο πλάι  μου και ξενυχτάει στο προσκέφαλο μου .
    Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ  την δίνω ένα φιλάκι και  εκείνη  μου εύχεται  από την ψυχή της καληνύχτα .
Αλλά   και  κάθε πρωί που ξυπνώ  εσένα βλέπω να μου   έχεις ετοιμάσει το πρωινό  μου και να μου δίνεις το γλυκό φιλάκι σου  και να μου εύχεσαι καλημέρα και καλά να περάσεις  στο σχολείο. 
Κάθε μεσημέρι με περιμένει με χαμόγελο έξω από το σχολείο για να πάμε μαζί στο σπίτι .
  Με ρωτάει με αγάπη πως τα πέρασα στο σχολείο και τι μαθήματα έχω για την επόμενη μέρα . 
  Η μητέρα μου  είναι  γλυκιά και τρυφερή και με αγαπάει  και εγώ την αγαπώ και θα θελα κάποτε  να την ανταποδώσω τους κόπους που κάνει για μένα.
   Μου  έρχονται στο νου τα λόγια του ποιητή
     Μανά κράζει το παιδάκι
      Μάνα ο νιος  και Μανά ο γέρος
        Μάνα ακούς  σε κάθε μέρος
            α!τι όνομα γλυκό
             μαριαλένα

                                    
                                    
                                                    
                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου