Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Περιμένοντας τους ελέγχους

Αύριο παίρνουμε ελέγχους και είμαι πολύ αγχωμένη. Σκέφτομαι τους βαθμούς μου. Άμα δεν είναι καλοί τι θα κάνω άμα όμως είναι καλοί? Πιστεύω ότι η κυρία έχει δει την προσπάθεια που έχω κάνει σε όλα τα μαθήματα. Και θέλω η βαθμοί μου να είναι καλοί για να κάνω περήφανους την μαμά μου τον μπαμπά μου και την κυρία μου επίσης. Όταν πήρα και τα Χριστούγεννα βαθμούς ήταν οι καλύτεροί βαθμοί που έχω πάρει αλλά τώρα θέλω να είναι οί πιο καλοί βαθμοί. Είμαι έκτη και του χρόνου πάω γυμνάσιο και θέλω να έχω κάλους βαθμούς όχι μονό στην έκτη και στο γυμνάσιο αλλά και στο λύκειο. Βέβαια το βλέπω λίγο δύσκολο αλλά θα προσπαθήσω.   
                                                                                                                              ΒΑIA ΓΡΗΔΟΡΙΑΔΟΥ
                                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου