Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Περιμένοντας τους ελέγχους

Περιμένοντας τους ελέγχους

   Σήμερα παίρνουμε βαθμούς είμαι πολύ αγχωμένη,δεν ξέρω αν εγώ η ίδια προσπάθησα  όσο έπρεπε κι γι'αυτό.
   Η μαμά μου λέει ότι το άγχος δεν είναι καλό,αλλά εγώ δεν μπορώ να την ακούσω.Το ίδιο και ο μπαμπάς μου άλλα και πάλι δεν ακούω γιατί το άγχος με καταδιώκει.
   Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν έχω προσπαθήσει τόσο όσο θα έπρεπε και ότι στους βαθμούς θα τα πάω χάλια.Τουλάχιστον εύχομαι να πάρω κανένα 8,γιατί ξέρω ότι δεν τα πήγα καλά.
   Δεν με αγχώνει το θέμα ότι μπορεί να πάρω κανένα 6-7,αλλά δεν θέλω να ξαναπέσω τόσο χαμηλά.
   Τη μαμά μου και τον μπαμπά μου το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι όταν δεν καταλαβένω κάτι να το ξαναδιαβάσω μέχρι να το καταλάβω καλά.
   Εμένα αυτό που μου αρκεί είναι αυτό ακριβός που κάνουν οι γονείς μου.Μου λένε ότι ό,τι και να πάρω θα είναι δίπλα μου στους βαθμούς.


Ιωάννα                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου