Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

................ΜΑΜΑ...............

                      Η λέξη μητέρα εκφράζει πολλά συναισθήματα για όλα τα παιδιά του κόσμου. Η δικιά μου μητέρα για εμένα ήταν είναι και θα είναι για πάντα ο μοναδικός άνθρωπος που θα μπορώ να τα
λέω όλα. Μαζί συζητάμε όλα τα θέματα που μας αφορούν.
                      Η μαμά μου πλέον είναι τριάντα έξι χρονών, και μοιάζει για πολύ μικρότερη. Το χρώμα των ματιών της είναι ανοιχτό καστανό ενώ τα μαλλιά της φαντάζουν καστανόξανθα.
Μου αρέσει πολύ η εμφάνισή της. Πολλές φορές την φαντάζομαι σαν να είναι μικρό κοριτσάκι.
                       Της μαμάς μου της αρέσει να παίζει και να ασχολείται με εμένα και με την μεγαλύτερη αδερφή μου. Πολλές φορές την νιώθω και μαμά και φιλενάδα μου, αφού μαζί μπορούμε να λέμε πάρα πολλά πράγματα.
                        Η μητέρα μου έχει κάνει δύο παιδιά. Εμένα και την αδερφή μου.Η μαμά μου με την  αδερφή μου ,η οποία είναι και μεγαλύτερη όπως σας είπα και πριν, κάνουν πολύ παρέα. Πολλές φορές τις έχουν παρομοιάσει για συνομήλικες.
                        Εγώ όταν είμαι με την μαμά μου νιώθω υπέροχα. Ελπίζω πως όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν τις ίδιες φιλικές και καλές σχέσεις με τον  άνθρωπο που τους έφερε και τους πρόσφερε την ζωή. ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥΣ .

Σταυρούλα Κυριακίδου




                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου