Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΏΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ

Η μαμά μου είναι πάντα χαμογελαστή και καλή. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου παντρεύτηκαν και έκαναν τον αδελφό μου και εμένα.
  Η μαμά μου είναι λίγο μεγάλη. Τα μάτια της είναι μαύρα όπως τα χελιδόνια που έρχονται την άνοιξη. Τα μαλλιά της είναι κάπως σκούρο κόκκινο. Μοιάζουν με ένα τριαντάφυλλο. Τα χέρια της είναι δημιουργικά .Σίγουρα τη μέρα που γεννήθηκε ο Θεός   θα είχε τα κέφια του.
  Η συμπεριφορά της είναι πολύ καλή. Σπάνια με μαλώνει. Δέν έχει κάτι κακό πάνω της. Εγώ την βρίσκω πολύ όμορφη και δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι για αυτήν.
  Μαζί με την μαμά μου ζωγραφίζαμε, διαβάζαμε παραμυθία και παίζουμε χαρτιά έξω στο μπαλκόνι και ακόμη συνεχίζουμε να το κάνουμε. Είναι ωραίο να έχεις έναν άνθρωπο σαν την μαμά σου για να σε βοηθάει στα εύκολα και στα δύσκολα ακόμη.        Σ' ΑΓΑΠΏ ΜΑΜΆ


        Όταν αγαπάς κάποιον απλώς τον αγαπάς. Δεν υπάρχουν "αλλά", "ίσως" και "γιατί"..

                        ΒΑΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ

10 χρονών: Σ' αγαπώ μαμά!
14 χρονών: Η μαμά μου είναι τόσο ενοχλητική!
18 χρονών: Θέλω να φύγω από αυτό το σπίτι.
25 χρονών: Μαμά είχες δίκιο...
30 χρονών: Μαμά θα με συγχωρέσεις;
50 χρονών: Δε θέλω να χάσω τη μαμά μου!
70 χρονών: Μαμά σε αγαπώ τόσο πολύ......
                                                                                                                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου