Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ.



Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ.
   Η Δράμα 1η Ιουλίου γιορτάζει την απελευθέρωση της από τους Βούλγαρους. Έτσι με αυτήν τν αφορμή ο δήμαρχος της πόλης μου είχε μια ωραία ιδέα .Κάθε σχολειό να κάνει ένα θεατρικό για να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια απελευθέρωσης της Δράμας.
   Η δασκάλα μου λοιπόν μας ανακοίνωσε αυτό το γεγονός και το θεατρικό που θα κάναμε ήταν ο Γάμος Του Παππού Και Της Γιαγιάς. Η κύρια άργησε να μας ανακοινώσει τους ρόλους και είχα αγχωθεί ιδιαίτερα. Όταν όμως μας ανακοίνωσε τους πρωταγωνιστές είπε ότι είμαι και εγώ μια από αυτούς. Εκείνη την στιγμή ένιωσα να χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήταν η πρώτη φορά που θα ήμουν πρωταγωνίστρια γιατί πάντα δεν με έβαζαν λόγο ότι δεν είχα δυνατή φωνή. Και βεβαία ο ρόλος μου δεν ήταν άλλος από τον ρόλο της νύφης.                                   
   Στο θεατρικό έπαιζαν οι 2 Πέμπτες τάξεις. Στις πρόβες είχαμε όλοι μια αμηχανία .Και μην νομίζετε ότι ήταν ένας γάμος όπως και σήμερα , όχι ήταν ένας παραδοσιακός γάμος, με προξενιά με παραδοσιακά έθιμα με,με,με…
     Ήταν ένας ξεχωριστός ,παραδοσιακός γάμος .Χάρηκα πολύ για όλα τα παιδιά μα νομίζω ότι αυτό στο σκετς ήταν το αγαπημένο μου και ο λόγος είναι αυτονόητος.
                            Μαρίνα Τσολάκη

11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο άρθρο , πραγματικά το σκετς ήταν τέλειο και χαίρομαι πολύ που ήμουν κουμπάρος !

    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα που ήμουνα γαμπρός!!!!!!
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν ξέρω πως ήταν ο γάμος άλλα και μόνο από το video κατάλαβα πόσο ωραίος ήταν και για στιγμή ζήλεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο άρθρο Μαρίνα! Ήταν τέλειος γάμος.
    Θεοδοσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή