Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Αργαλειός στην τάξη......

                                


                          Ο ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
Ο αργαλειός είναι μία πολύ καλή ασχολία για όταν βαριέσαι ή όταν τελειώσεις τα
μαθήματά σου.Μπορείς να φτιάξεις κάλτσες πουλόβερ και ό,τι άλλο θέλεις με αυτόν.Στην
τάξη μας έχουμε αργαλειό και μάλιστα έχουμε φτιάξει γύρω στα δέκα χαλάκια.Τον
αργαλειό τον χρησιμοποιούμε βέβαια όχι όποτε θέλουμε αλλά όταν τελειώνουμε τις πρωινές
εργασίες και τον παίρνουμε τα σαββατοκύρικα στο σπίτι μας και όχι και τόσο συχνά τις καθημερινές. Εμένα
αν θέλετε την γνώμη μου ο αργαλειός μου αρέσει πολύ και σας προτείνω μικρούς και μεγάλους
να πάρετε έναν, είναι πολύ φθηνός.
Νικήτας Παυλίδης

2 σχόλια:

  1. Το να φτιάχνεις αργαλειό είναι μια καλή δραστηριότητα να το δοκιμάσετε όλοι!

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω και οι σμμαθητες μου καναμε πολλα χαλακια στην ταξη με την κυρια μας και το διασκεδασαμε
    κωστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή