Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΡΕΛΑΣΗ

Κάθε χρονιά κάνουμε παρέλαση για να γιορτάσουμε τις δύο νίκες μας.Η πρώτη νίκη μας ήταν η 25η Μαρτίου και η δεύτερη ήταν η 28η Οκτωβρίου.Τότε  οι στρατιώτες μας πέθαιναν για την απελευθέρωση της Ελλάδας μας.                                                                                      
Όταν παρελάζουμε αισθανόμαστε αυτούς τους ανθρώπους κοντά μας και όλη την Ελλάδα να μας ακολουθεί.Φέτος θα νιώσω εγώ και οι συμμαθητές μου αυτό το ωραίο συναίσθημα καθώς θα παρελάζουμε για την 28η Οκτωβρίου. Φέτος είναι η πρώτη μου φορά που θα είμαι σημαιοφόρος και χαίρομαι  πολύ για αυτό.
Όμως χαίρομαι περισσότερο που θα παρελάςω με τους συμμαθητές μου.
Κωστής Παυλίδης

4 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ ΚΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΗ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ
    ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο άρθρο! Το βίντεο είναι απολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποια μάνα μπορεί να έχει γεννήσει αυτά τα ασπλαχνα τερατα!Δεν το πιστεύω ότι μπορει να υπάρχουν τετοιοι ανθρωποι αναμεσα μας.Ανατριχιάζω!
    Μαρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίνα δυστυχώς υπάρχουν!! Κωστή ωραίο άρθρο.Γράφεις και για την 25η Μαρτίου!!!!!!

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή