Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Οι καλύτερες κρέπες

Σήμερα έφαγα τις αγαπημένες μου σπιτικές κρέπες.Τα υλικά είναι:
-90 γραμμαρια αλεύρι
-1 πρέτα αλάτι
-240 γραμμάρια γάλα
-2 αυγά + κρόκο
-30 γραμμάρια βούτυρο
-20 γραμμάρια ζάχαρη
-ξυσμα πορτοκαλιού (προαιρετικά)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ


Ζεσταίνω το γάλα. Βάζω σε ένα μπολ τα υλικά και ρίχνω το ζεστό γάλα. Το αφήνω. Ζεσταίνω το τηγάνι και ρίχνω μια κουτάλα (μικρή) μείγμα.Δεν βουτυρώνω το τηγάνι.


ΚΩΣΤΗΣ  ΠΑΥΛΙΔΗΣ





Σως σοκολάτας:
-180 γραμμάρια γάλα
-130 γραμμάρια κρέμα γάλακτος
-Βανίλια
-350 γραμμάρια σοκολάτα
-1 κουταλιά μέλι



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Τα λιώνω με το βρασμένο γάλα.Βουτάω την πεντανόστιμη κρέπα στην σως.

εύχομαι να σας αρέσει όσο άρεσε και σε εμένα


9 σχόλια:

  1. δεν εχω δοκιμαση αυτες τις τελειες κρεπες
    μαριαλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωστή, είναι η πιο εύκολη συνταγή για να μας κάνει να τρέξουμε αμέσως στην κουζίνα μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ώντος είναι ωραία συνταγή γιατί εγώ λατρεύω τις κρέπες και τις έχω κάνει πολλές φορές!
    Θεοδοσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο ρε Κωστήκα.Το λέω γιατί τρελάθηκα όταν την έκανε η μάνα μου!


    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ
    ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή